Friday, April 30, 2010

Selamat SuDah Aku BerKurSus

uHai kawan2...

tanggal 29.4.2010 jam 4.00 petang aku tibe di tempat keje aku....
Lega dah tamat kursus n kepala mmg ingat nk balik jer..nk tido puas2
kat sana mmg tmpt nyer best ....tp asyik dgo ceramah jer la....
so kepala semua dah MANTOL...ape yg di bebel kat depan tu umpama air lalu jer....
xmasuk aper pon....

Pastu nk cite pasal makan....1st class la...duk makan ikan jer...mmg puas makan la....pastu berat naik,,hahhaha
PAdan Muke aku coz xleh control...

di kursus tu gak kite akan kenal ramai kawan n kenal perwatakan masing2....

So, masa time exam semua xtentu arah coz xmembaca just beberapa org jer bace...aku? pun xbace...ape yg ingat jer...solan mmg senang...tp JAWAPAN dah bagi pun xtau pilih...

HAHAHhhahha

Hopefully aku berjaya exam n lulus dengan jayanye kursus2 ni...cepat di COMPOMkan keje....

Bulan 6 aku kene g BTN la pulok....

Ponat la aku...

Keje??? asyik tinggal jer....ntah bile nak katam...

Pada aku, keje xkan abis dan kite mmg akan selalu belajar...tp ade yg beranggapan...kene belajo dlm bebrapa bulan jer...mane leh beb...aku xsokong tu...kite akan sentiasa belajo....

ntah la...org pandai selalu anggap dia terror n ape yg diaorg buat tu betol...

kalo korang nk tgk gambo2 induksi aku...ade kat FB....xtau ker fb tu aper???
FACEBOOK la....kakakakakkaa

Gurau jer...

ok la,,t kite kongsi cerita sama2 lagi

Kursus Induksi Bil 1/2010 di La Bella Camp, Mersing (ok gak tempat ni)....

So leh g Cuti2 Malaysia...byk yg lom teroka

No comments:

Post a Comment

Tolong Jaga Hamster i yer...

senang jer...klik kat hamster tu...bg mkn tau